poniedziałek, 17 czerwca 2013

Mus owocowy z dietetyczną czekoladą + foto-skrót zeszłego tygodnia



Przez te upalne dni jedyne na co mam ochotę to owoce, owoce, OWOCE ! Przynajmniej wiem, że moja figura na tym nie ucierpi : )
Dzisiaj przygotowałam dla Was mus owocowy, a żeby nie było tak zwyczajnie dodałam do niego trochę dietetycznej czekolady. Tak, wiem że to raczej niemożliwe, ale sami sprawdźcie. Przepis na czekoladę inspirowany dietą Dukana, której nie jestem zwolenniczką, ale ten przepis akurat uznaje za udany : )

Dodatkowo załączam foto-skrót z zeszłego tygodnia. 
Smacznego !

Składniki na mus owocowy:

  • garść truskawek
  • pół banana
  • 1 brzoskwinia
  • pół łyżeczki miodu

Truskawki szypułkujemy, banana obieramy, a z brzoskwini usuwamy pestkę. Dodajemy miód i całość blendujemy.




Składniki na dietetyczną czekoladę:

  • 7 łyżek odtłuszczonego mleka w proszku 
  • 1 czubata łyżeczka odtłuszczonego kakao 
  • 3 czubate łyżki słodzika w proszku 
  • 8 kropli aromatu orzechowego, opcjonalnie
  • 2 płaskie łyżki odtłuszczonego mleka w płynie lub wody


Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i gotowe ! 

.......................................................................................................



Miałam konkurencję w jedzeniu arbuza : ))

Makaron razowy ze szpinakiem i serem


Musli z koktajlem truskawkowym


Najlepsze na upał: OWOCE! Truskawki, ananas, pomarańcz


 Kakao i rogaliki francuskie z czekoladą i dżemem


 Wieczorny grill : ) Nie najlepszy pomysł na dobrą figurę, ale każdy ma małe grzeszki
 Sałata z kurczakiem, warzywami i sosem jogurtowym + lemoniada : )


Musli z jogurtem naturalnym i ananasem


2 komentarze:

  1. Uwielbiam mus truskawkowy ale w wersji z czekoladą jeszcze go nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm same pyszności serwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń