wtorek, 2 kwietnia 2013

Żółta sałatka


Jako, że za oknem jest jak jest, czyli śniegu po kolana, postanowiłam wprowadzić trochę słońca w postaci żółtej sałatki. Kojarzy mi się ona z ciepłem i z grillem, dlatego tak za nią zatęskniłam : )
Jej zrobienie zajmuje dosłownie 15 minut, a jest smaczna i nie powiem, kaloryczna, ale co nam pozostało w taką pogodę jak nie zjedzenie czegoś dobrego ?
o.

Składniki:
  • 400g sera żółtego (ja użyłam goudy)
  • puszka ananasów w kostce
  • puszka kukurydzy
  • 3 ząbki czosnku
  • pół szkl. majonezu
  • szczypta soli i pieprzu


Ser tarkujemy na grubych oczkach. Dodajemy ananasa i kukurydzę. Czosnek przeciskamy przez praskę i dodajemy do reszty składników. Przyprawiamy według uznania i dodajemy majonez, całość mieszamy i gotowe : ).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz